دوربین مدار بسته چه مارکی خوبه؟

دوشنبه 29 خرداد 1396
11:55
Hartman Napier

این قضیه تا حد متعددی به کاربری شما بستگی خواهد داشت اما در اینجا تعداد از برندهای معتبر بازار را معرفی می کنیم :

هایک ویژن : هایک ویژن مطرح ترین آفریننده دوربین مداربسته در دنیا است و یک شرکت چینی است . محصول ها این موسسه با توجه به کیفیت قابل پذیرش و قیمت ارزان زیاد آیتم توجه قرار گرفته اند . هایک ویژن همچنین دارنده گارانتی معتبری در کشور‌ایران است .

داهوآ : یکی‌از اصلی ترین ساخت کنندگان دوربین مداربسته جهان و یک کمپانی چینی است . این موسسه نیز محصولاتی باکیفیت قابل قبول و قیمت ارزان ایجاد می کند . متاسفانه گارانتی تولیدات داهوآ در کشور‌ایران بسیار مناسب نیست .
سامسونگ : یک شرکت کره ای و یکی از وسیع ترین ساخت کنندگان محصول ها حفاظتی عالم است . تولیدات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردارند و از لحاظ بها در مدت نسبتا بالا قرار می گیرند . این موسسه در کنار شهرتی که در ایجاد امکانات الکترونیکی دارا‌هستند در ساخت امکانات مداربسته هم مضاعف فعال است .
اکسیس : یک شرکت سوئدی و یک کدام از وسیع ترین و اولین تولید کننده دوربین مداربسته تحت شبکه در دنیا است . تولیدها این مجموعه از کیفیت فراوان بالایی برخوردارند و از لحاظ قیمت در مدت بالا قرار می‌گیرند .
بوش : شرکت بوش بزرگترین سازنده اسباب و اثاث خانگی جهان و یکی‌از مطرح ترین ایجاد کنندگان تجهیزات حفاظتی دنیاست . تجهیزات این شرکت از دید کیفیت در مرحله مضاعف بالا قرار دارا هستند اما در بازه زمانی بالای ارزش هم قرار می‌گیرند .
پاناسونیک : یک کمپانی ژاپنی و یکی از مطرح ترین ساخت کنندگان دوربین مداربسته عالم است . تولیدها این موسسه از کیفیت مضاعف بالایی برخوردارند و از نگاه ارزش در بازه بالا قرار می گیرد .
ژئو ویژن : یک شرکت تایوانی و یکی‌از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته در عالم است . تولیدات این موسسه صرفا مشتمل بر تجهیزات مداربسته کانال میشود . از لحاظ کیفیت و ارزش این محصول ها در مدت میانگین به بالا قرار میگیرند .
ویووتک : یک کمپانی تایوانی و یکی اصلی ترین ایجاد کنندگان دوربین مداربسته در دنیا است . محصول ها این موسسه فقط شامل تجهیزات مداربسته شبکه میشود . از نگاه کیفیت و ارزش این محصول ها در دوران میانگین به بالا قرار می‌گیرند .
سی ان بی : شرکت سی ان بی یک شرکت کره ای و یکی‌از شرکتهای باتجربه در زمینه تولید امکانات مداربسته است . کیفیت محصولات این مجموعه در مرحله میانگین به بالاست و بها آن در تراز بالا قرار می گیرد . سی ان بی با توجه به عدم رقابت قیمتی با محصول ها چینی در سالهای اخیر بازار متعددی را دراین باره از دست داده است .
سونی : کمپانی سونی یک شرکت ژاپنی است که در قضیه ایجاد امکانات الکترونیکی و دوربین دوچندان دارای شهرت است . البته این مجموعه فعالیت زیادی در قضیه تولید دوربین مداربسته در عالم ندارد البته تولیدها آن در ایران از محبوبیت زیادی برخوردارند .
یونی ویو : شرکت یونی ویو یک کمپانی چینی آفریننده دوربین های مداربسته تحت کانال است . این مجموعه سابقه کار نسبتا یه خرده در قضیه ایجاد این تجهیزات دارااست ( از سال 2006 ) و کیفیت محصولات آن در دوران متوسط است ولی از نگاه بها در بین محصول ها تحت شبکه مضاعف مرغون به صرفه خواهد بود .
ای وی تک : کمپانی ای او تک یک شرکت تایوانی است که در موضوع ساخت دوربین های مداربسته زیاد فعال است . محصول ها این مجموعه از نظر بها و کیفیت در مرحله میانگین به بالا قرار می گیرند .
دایناکالر : یک شرکت تایوانی فعال در موضوع ساخت دوربین های مداربسته زیر کانال است . محصول ها این شرکت از نظر قیمت و کیفیت در سطح میانگین به بالایی قرار می‌گیرند .

برند های متفرقه را چطور تشخیص دهم؟

برای تشخیص این برندها منش های متفاوتی هست که می‌توانید در مطلب “ راهنمای شناسایی برندهای متفرقه ” در‌این ارتباط بیشتر اطلاعات کسب فرمائید .

برای شناخت با برندهای بیشتر بدین صفحه مراجعه کرده و داده ها دقیقی درباره با برندهای گوناگون بین المللی به دست آورید . دوربین مدار بسته وایرلس


برچسب ها: دوربین مداربسته ,
[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربینهای مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]